+48 608 730 134

W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy zwiększenie popularności szkoleń miękkich zarówno wśród pracowników administracji oraz Klientów biznesowych. Z pewnością ma to związek z większą samoświadomością i potrzebą zdobywania nowych jak i doskonalenia już istniejących umiejętności, w celu podwyższenia kompetencji na obecnym stanowisku pracy. Szkolenia miękkie są nastawione na indywidualny rozwój umiejętności miękkich, takich jak: komunikacja interpersonalna, pozyskiwanie nowych klientów, asertywność, motywacja, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, zarządzanie zespołem, organizacja siebie w czasie itp. Na szkoleniach miękkich organizowanych przez C.C.KONSULTING SP. Z O.O. wykorzystywane są innowacyjne techniki, ćwiczenia aktywizujące oraz prezentacja multimedialna, by szkolenie było ciekawe dla uczestnika, a przede wszystkim efektywne.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIACH MIĘKKICH

to przede wszystkim zwiększenie zysków organizacji/przedsiębiorstwa, wynikające z rozwoju psychologicznych kompetencji pracowników, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wykonywanie obowiązków służbowych.

Wybierz temat szkolenia miękkiego

SZKOLENIA MENADŻERSKIE:

  • MOTYWOWANIA I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM,
  • KIEROWANIE ZESPOŁEM,
  • COACHING W ZARZĄDZANIU czyli MENADŻER JAKO COACH
  • SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH DLA MENADŻERÓW
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
  • SKUTECZNY PROJECT MANAGER
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM PROJEKTOWYM
  • INNE (zgodne z Państwa potrzebami)

EFEKTYWNOŚC OSOBISTA:

  • TRENING ASERTYWNOŚCI
  • SZTUKA WYSTAPIEŃ PUBLICZNYCH
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I ORGANIZACJA PRACY
  • RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
  • ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
  • INNE (zgodne z Państwa potrzebami)

OBSŁUGA KLIENTA/SPRZEDAŻ:

  • ZARZĄDZANIE BIUREM/OFFICE MANAGER
  • PROFESJONALNA ASYSTENTKA
  • PROFESJONALNY SEKRETARIAT- BUDOWANIE WIZERUNKU ORGANIZACJI
  • EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA
  • TECHNIKI SPRZEDAŻY
  • NEGOCJACJE W BIZNESIE
  • SKUTECZNA WINDYKACJA
  • INNE (zgodne z Państwa potrzebami)