W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy zwiększenie popularności szkoleń miękkich zarówno wśród pracowników administracji oraz Klientów biznesowych. Z pewnością ma to związek z większą samoświadomością i potrzebą zdobywania nowych jak i doskonalenia już istniejących umiejętności, w celu podwyższenia kompetencji na obecnym stanowisku pracy. Szkolenia miękkie są nastawione na indywidualny rozwój umiejętności miękkich, takich jak: komunikacja interpersonalna, pozyskiwanie nowych klientów, asertywność, motywacja, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, zarządzanie zespołem, organizacja siebie w czasie itp. Na szkoleniach miękkich organizowanych przez C.C.KONSULTING SP. Z O.O. wykorzystywane są innowacyjne techniki, ćwiczenia aktywizujące oraz prezentacja multimedialna, by szkolenie było ciekawe dla uczestnika, a przede wszystkim efektywne.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIACH MIĘKKICH
to przede wszystkim zwiększenie zysków organizacji/przedsiębiorstwa, wynikające z rozwoju psychologicznych kompetencji pracowników, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wykonywanie obowiązków służbowych.
Wybierz temat szkolenia miękkiego
SZKOLENIA MENADŻERSKIE:
- MOTYWOWANIA I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM,
- KIEROWANIE ZESPOŁEM,
- COACHING W ZARZĄDZANIU czyli MENADŻER JAKO COACH
- SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH DLA MENADŻERÓW
- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- SKUTECZNY PROJECT MANAGER
- ZARZĄDZANIE RYZYKIEM PROJEKTOWYM
- INNE (zgodne z Państwa potrzebami)
EFEKTYWNOŚC OSOBISTA:
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- SZTUKA WYSTAPIEŃ PUBLICZNYCH
- SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I ORGANIZACJA PRACY
- RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INNE (zgodne z Państwa potrzebami)
OBSŁUGA KLIENTA/SPRZEDAŻ:
- ZARZĄDZANIE BIUREM/OFFICE MANAGER
- PROFESJONALNA ASYSTENTKA
- PROFESJONALNY SEKRETARIAT- BUDOWANIE WIZERUNKU ORGANIZACJI
- EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA
- TECHNIKI SPRZEDAŻY
- NEGOCJACJE W BIZNESIE
- SKUTECZNA WINDYKACJA
- INNE (zgodne z Państwa potrzebami)