Mystery Shopping jest ukrytym badaniem jakości obsługi klienta.
Tajemniczy Klient sprawdzi wiedzę, umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe pracownika działu sprzedaży lub obsługi Klienta. W sposób obiektywny i bezstronny przedstawimy opinię dot. jakości obsługi w Twojej firmie.
Badanie to dedykujemy firmom i instytucjom, które wysoko cenią zadowolenie swoich Klientów ich lojalność, pozytywny wizerunek oraz wyniki sprzedaży.
Badanie Mystery Shopping często poprzedza też realizację szkolenia zamkniętego z zakresu obsługi Klienta lub umiejętności sprzedażowych jak i rozpoczęcie procesu coachingowego.
Realizacja badania Mystery Shopping stanowi wsparcie przy wdrażaniu standardów obsługi Klienta, planowaniu projektów rozwojowych (szkoleniowych, coachingowych oraz development center).
Korzyści z realizacji badania Mystery Shopping w firmie i instytucji:
- podwyższenie poziomu jakości obsługi Klienta
- wsparcie przy wdrażaniu standardów obsługi Klienta
- wzrost liczby lojalnych Klientów
- bieżące postępy po zrealizowanych szkoleniach, procesach coachingowych oraz badaniach Development Center
- wzrost świadomości w doskonaleniu umiejętności pracowników
- polepszenie wizerunku firmy