Katarzyna Wróbel-Drozdowska
Trener umiejętności miękkich oraz coach. Absolwentka Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Trenerów „SIEĆ PLUS” we Wrocławiu (rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne) oraz studiów podyplomowych WSB we Wrocławiu o specjalizacji Trenera Biznesu. Ponadto absolwentka studiów podyplomowych w Poznaniu na kierunku Doradca Zawodowy i Edukacyjny oraz studiów podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu na kierunku Coaching. Od 2007r. trener umiejętności miękkich w firmie szkoleniowej C.C. KONSULTING DOSKONALENIE UMIĘJĘTNOŚCI. Od 18 lat zajmuje się sprzedażą i komunikacją w biznesie. Podczas dotychczasowej kariery zawodowej pełniła rolę pracownika w dziale obsługi Klienta, sprzedawcy, trenera, kierownika sprzedaży, dyrektora ds. rozwoju, business development managera oraz aktualnie trenera i coacha.
Jako trener i współpracownik firm doradczo szkoleniowych przeprowadziła szkolenia dla takich firm jak: „OŚWIATA” Spółdzielnia Pracy we Wrocławiu, Centrum Wspierania Przedsiębiorczości we Wrocławiu, Agencji Rozwoju Innowacji Sp. z o.o., Hills – Consulting/Agencji Rozwoju Społecznego, Quoto, Project Support Center z Olsztyna, Generalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu, Zakładu Usług Leśnych w Kłodzku oraz Uniwersytetu Medycznego. Ponadto jest trenerem autorskich projektów zorganizowanych między innymi dla pracowników jednostek administracji publicznej, placówek oświatowych i szpitalnych oraz firm biznesowych.
Adam Drozdowski
Odpowiedzialny za dział BHP w firmie C.C.KONSULTING SP. Z O.O., absolwent Politechniki Opolskiej na wydz. Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz studiów podyplomowych Bezpieczeństwo i Higiena Pracy na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Uczestnik wielu branżowych kursów m.in.: Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy PN-N-18001, Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz z zakresu pomocy przedlekarskiej. Bogate doświadczenie zawodowe przy rozbudowie Elektrowni Turów w Bogatyni przy świadczeniu m.in.następujących usług:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy
- sporządzanie i przedstawianie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków prac
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności osobami decyzyjnymi ze strony Klienta na terenie budowy
- realizowanie zagadnień związanych z przepisami z zakresu ochrony środowiska naturalnego oraz ochrony p. poż.
Ponadto doświadczony Brand Manager w branży zoologicznej, negocjator z klientem indywidualnym oraz biznesowym na rynku krajowym i zagranicznym.
Marta Jabłońska - Dupont
Absolwentka Etnologii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz DEES (studiów podyplomowych we Francji) na kierunku Rozwój Terytorialny: turystyka i kultura. Tłumacz dokumentów oraz stron internetowych i korespondencji biznesowej. Wieloletni praktyk w rozwijaniu kontaktów biznesowych między Francją i Polską. Od 17 lat związana z Francją, co przekłada się na praktyczną wiedzę dot. realiów biznesowych w tym kraju. Doświadczony negocjator, założycielka firmy MJ France Pologne, której celem jest zapewnienie wsparcia polskim firmom na rynku francuskim. Partner biznesowy firmy C.C.KONSULTING SP. Z O.O. w komunikacji z klientem francuskojęzycznym.
Monika Grysińska
Certyfikowany lektor języka angielskiego (Certyficate of Proficiency in Englisch) oraz doświadczony tłumacz artykułów naukowych i branżowych, tłumacz symultaniczny i konsekutywny podczas licznych konferencji. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego wydz. Instytutu Filologii Angielskiej na specjalizacjach: socjolingwistyka oraz lingwistyka, Podyplomowego Studium Przekładu na Uniwersytecie Wrocławskim jak i Podyplomowego Studium Dziennikarstwa i Public Relations. Wieloletni praktyk w zakresie nauczania języka angielskiego dla pracowników instytucji państwowych (Policji i Wojska Polskiego) oraz firm biznesowych (IMPEL Airports, KGHM, IDEA, Printel Studio, Polifarb, KM Dental). W C.C.KONSULTING SP. Z O.O. trener szkoleń prowadzonych w języku angielskim oraz lektor języka angielskiego dla pracowników instytucji państwowych oraz firm. Pani Monika posiada wiedzę ekspercką jak również praktykę w wystąpieniach na różnorodnych konferencjach i sympozjach. Prywatnie mistrzyni organizacji siebie w czasie i wulkan energii.